1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Sensownie wybierz lokalizację
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje nader ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na typu reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Twórcze wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jakże dać im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w nowy sposób, by ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.